Consulatul General al Republicii Moldova la Frankfurt pe Main

Linkuri utile



Telefonul de urgență al Consulatului General al Republicii Moldova la Frankfurt: +4915736171123
La numărul de telefon respectiv se apelează exclusiv în cazuri excepționale cu caracter de urgență: accidente cu victime, decese, calamități naturale și alte situații de pericol sau cu caracter extraordinar.
La acest număr de telefon NU se furnizează informații consulare.

Centrul de Apel Airmoldova E-services Registru Chamber

ELIBERAREA TITLULUI DE CĂLĂTORIE

Actualizat la 20.07.2018

Consulatul General eliberează titluri de călătorie cetăţenilor Republicii Moldova, indiferent de domiciliul acestora, apatrizilor şi cetăţenilor străini care domiciliază permanent în Republica Moldova, care intenţionează să se întoarcă în Republica Moldova, în situaţia în care:

I. Pentru solicitarea TITLULUI DE CĂLĂTORIE, solicitantul, cetățeanul Republicii Moldova, urmează să prezinte PERSONAL la Consulatul General, în zilele de primire a cetăţenilor:
LUNI, MARŢI, JOI și VINERI,
între orele: 09.00 – 12.00
FĂRĂ PROGRAMARE prealabilă, următoarele acte:

Generalkonsulat der Republik Moldau
Commerzbank Frankfurt
IBAN: DE77 5008 0000 0500 1225 00
BIC: DRES DE FF XXX
Verwendungszweck : TC, Numele, Prenumele

NOTA:

- Achitarea poate fi efectuata si la Commerzbank Frankfurt, filiala Dornbusch, care se afla in apropierea Consulatului General, in ziua depunerii actelor, cu achitarea suplimentara a serviciilor bancare.

II. Eliberarea TITLULUI DE CĂLĂTORIE pentru copii pina la 18 ani.

Pentru solicitarea TITLULUI DE CĂLĂTORIE pentru copii minori, solicitantul, cetățeanul Republicii Moldova, urmează să se prezinte PERSONAL CU COPILUL la Consulatul General, în zilele de primire a cetăţenilor:
LUNI, MARŢI, JOI și VINERI,
între orele: 09.00 – 12.00
FĂRĂ PROGRAMARE prealabilă, cu următoarele acte:

IMPORTANT:

ATENTIE! Consulatul General roagă să se acorde o atenţie deosebită faptului că solicitarea privind perfectarea titlului de calatorie poate fi acceptată spre examinare doar în cazul în care solicitantul prezintă TOATE documentele necesare în acest scop, FĂRĂ EXCEPŢIE. Nu se admite transmiterea suplimentară, ulterioară, a documentelor lipsă prin intermediul poştei. Dacă solicitantul nu poate prezenta toate documentele necesare, solicitarea acestuia nu este acceptată şi i se oferă posibilitatea să se prezinte in alta zi în scopul depunerii documentelor.